gondolatok tőlem

Vaze! Vaze, hiányzik ez nékem?

Vaze! Vaze, hiányzik ez nékem?

Kezdődik! Kezdődik, kezdődik, kerzdődik! Apa! Kezdődik!

2009. január 15. - Vaze! Vaze, hiányzik ez nékem?!

Macska egér játék

 

Mondhatnám csúnyábban is, de akkor hová tegyem a kultúrám azon részét, hogy le kell ülnöm hozzád, hogy beszéljük meg álláspontunkat. Az álláspontunkat, hogy mit és hogyan tudunk feláldozni egymás érdekében, mielőtt összetörnénk egymás jelképeit a magunk igazát bizonyítva.

Néhányan tudtuk, el fog jönni az idő, amikor egy rendszer feloldódik, mert nem képes önmaga megváltozását úgy végrehajtani, hogy önmaga ne változzon meg. Történelmi játék ez az emberiség valóságában. És mégsem tanulunk belőle.

Most az energia fegyvere; na mit csinálsz nélkülem?!? Kapsz az én érdekeim szerint. Így koncentrálódik a vasreszelék az erősebb mágnes köré. A színek sokszínűsége az alapszínek felé.

Az emberi fejlődés motorja. A kíváncsiság, félelem, feledés alapbeállításának változásai átformálják az emberi kultúra milyenségét. Csak az éhség marad meg. Hol a testi, hol a szellemi. Most a testi dominál. A fennmaradás (valamilyen szinten) megköveteli a másik (élő, vagy élettelen) anyaggá nemesülésének birtoklását. És itt már nincs értelem, hogy egyedül nem megy, meg egységben az erő.

Ha fázom, meg kell oldani, hogy ne fázzam. Tűz pedig felemészt minden éghető anyagot. A bennünk érző értelem meg nem válogat a megoldásokban. Ha éves vagyok, ehetőt keresek. Ha te vagy, akkor így jártál.

A fene sem bánná, he nem velem történne meg. Na de én fázom, és én vagyok éhes!

Bocs emberiség! Te még ráérsz! Mivel is kéne agyonütnöm téged embertársam! Kel a tulajdonod! Az eszközeid! A ruhád, a nőd, gyermekeid, mert éhes vagyok és fázom!

Hogy beleveszhetek én is? Akkor már nem leszek éhes, és nem is fázom!

 

2009-01-14

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agymenesaszajmenesben.blog.hu/api/trackback/id/tr49879834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása