gondolatok tőlem

Vaze! Vaze, hiányzik ez nékem?

Vaze! Vaze, hiányzik ez nékem?

Ha én lennék a cukros bácsi...

2009. február 18. - Vaze! Vaze, hiányzik ez nékem?!

 

A benzin, meg a gáz árának mondom; hová mégy?!?

 

Mint autóst, most is érzékenyen érint az üzemanyag árának felmenése. Mert ha esik a kőolaj és benzin jegyzési ára, a világgazdasági válság miatt csökken az ipari felhasználás növekedése, akkor nehezen emésztem meg, hogy a forint szándékos gyöngítése miatt nékem mégis többet kell fizetnem azért, ami valójában kevesebbet  ér.

Igen, kevesebbet ér, csak nékem drágább. Valakinek viszont e haszon a zsebében gyarapodik. Naggyá téve anyagi hasznát, mert én, sok kicsi egyedül nem vagyok képes értékrendemet egy nagyságban képviselni. Már az sem titok, hogy az én szeretett hazám vezetői miért hagyják mindezt. Csak az veszlik erős homályba, én, mint sok kicsiségem gyengeségében miért engedem.

És ugye a rohamtempóban növekvő gázárak várható gyöngülésének lehetséges elmulasztása. Azért írom ilyen kacifántosan, mert ettől kacifántosabban adják el nékünk, miközben szemrebbenés nélkül emelni fogják, vagy elfelejtik csökkenteni, hivatkozva a forint gyöngülésére.

És ezek csak az energia árak két része. Van még a villamos energia. Azért e három, mert minden háztartást érzékenyen érint pénztárcáján keresztül.

Az ivóvízen való spekuláció, amin csak a fogyasztó veszthet, és veszít is.

A távhőszolgáltatáshoz kapcsolódó zsebfosztást már nem is említem.

És ugye még nem ettünk, nem mentünk sehova, és nem vittünk ajándékot sem. És nem beszéltünk a biztosításról, a hány bőrt lehet lenyúzni egy autótulajdonosról.

Hogy felment a vérnyomásod? Akkor ott van még az ugyanazt a hatóanyagot tartalmazó olcsóbb készítmény!

2009-02-18

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agymenesaszajmenesben.blog.hu/api/trackback/id/tr32951425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása